STYLIZACJA SYLWESTER


  
     











 






 STYLIZACJA SYLWESTROWA | SUKIENKA H&M GOLD EDITION |

Zdjęcia: Arkadiusz ig: @arcadiush

Miną już ponad rok na moim blogu i w związku z tym wydarzeniem chciałabym podziękować za ten wspaniały okres. Nigdy bym nie przypuszczała, że z każdym miesiącem numer wyświetleń będzie rosnąć, a Was będzie coraz więcej. To wspaniałe, że mogę dzielić z kimś swoją pasję i przekazywać dalej zdobytą wiedzę o modzie. Również wielkie podziękowania dla fotografów, z którymi miałam okazję współpracować- nie mogłam trafić lepiej. Zwłaszcza specjalne wyróżnienie dla Arka, z którym troszkę już sesji zrobiłam, a mimo tego efekty nadal zachwycają. To cudowne, że to wszystko doceniacie. Zgłoszenia różnych firm, współprace- jestem naprawdę ciekawa co w takim razie przyniesie następny rok. Z tego miejsca specjalne podziękowanie dla mojej obserwatorki, która po każdym wrzuconym poście na bloga mówi mi jak jej się podobają efekty sesji i stylizacja. Cudownie to słyszeć, że w drobnym stopniu przyczyniłam się do zmieniania twojego poglądu na same ciuchy, jak i modę. Mam nadzieję, że w następnym roku dam Wam jeszcze więcej ciekawych rzeczy o 'high fashion', a posty będą coraz lepsze. Dziękuje Wam wszystkim i życzę wszystkiego co najlepsze w 2017.




Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Genialna stylizacja i cała sesja. Jestem pod wrażeniem. :)

    www.nkfn.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, co zrobiło na mnie większe wrażenie - świetne zdjęcia, czy świetne nogi. Sukienka oczywiście też robi robotę, a z tym czarnym futerkiem wygląda naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia, cudowny blog- zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się na ciebie napatrzeć! Niesamowita sesja. ;)

    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz w tej stylizacji zjawisko, genialnie pasuje Ci do Twojego koloru oczu! Sukienka jest świetna chociaż nie wiem czy odważyłabym się w niej wyjść ze względu na dekolt.
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega jest ta sukienka !
    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/2016/12/i-wear-dresses-with-trainers-k.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja sukienka świetna! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia oczywiście jak zawsze masz genialne, piękna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudownie wyglądasz, Ola ;*
    Gratuluję wytrwałości ♥

    OdpowiedzUsuń