FILIP PĄGOWSKI GRAFIK COMME DES GARÇONS

Comme des Garçons

z francuskiego " być jak chłopcy". To japońska marka założona przez Rei Kawakubo, który współtworzy firmę ze swoją żoną Adrian Joffe. Została założona w 1969 roku, a już w latach 70 odniosła sukces na rynku japońskim. 
Swoją główną siedzibę mają w Tokio i Paryżu, gdzie przedstawiają nowe kolekcje na Paris Fashion Week. Jest uwielbiana wśród nastolatków, a logo z sercem z oczami zna cały świat mody. Dlatego zaszczytem jest powiedzieć, że Polak Filip Pągowski zaprojektował grafikę dla Comme des Garçons. Ich współpraca ma ponad 16 lat, a od 2002 roku charakterstyczne serce stanowi logo lini młodzieżowej "CDG Play".  To nie jedyne sukcesy artysty. W pokazie kolekcji wiosna-lato został ich modelem. Co ciekawe Kawakubo nie wiedział, że grafik, którego zatrudnił,wcześniej chodził po jego wybiegu. 
Mówi się, że talent się dziedziczy, a więc pewnie Was nie zdziwię jeśli powiem, że jego ojciec- Henryk Tomaszewski zaprojektował 6 plakatów, które później trafiły na serię koszulek CDG. 
Comme des Garçons play to przede wszystkim białe T-shirty, koszule, swetry i jedne z najpopularniejszych conversów z sercem. 




APLIKACJA NA TELEFON Z EMOTIKONAMI CDG PROJEKT FILIP PĄGOWSKI



PROJEKTY OJCA FILIPA PĄGOWSKIEGO WYKORZYSTANE W KOLEKCJI ZIMA 2015






CDG









Co ciekawe
Filip zaprojektował nową płytę Drake "Summer Sixteen"


Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Niby każdy umiałam stworzyć podobne ilustracje/grafiki.. ale to jednak mu udało się z nimi przebić, co uczyniło je oryginalnymi. Szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu blogerka, która na prawdę interesuje się modą :)
    Bardzo duży plus dla twojego bloga, życzę sukcesów i pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń