ZAFUL STYLIZACJA


Ostatnio w świecie blogosfery dużym zainteresowaniem cieszy się firma ZAFUL. Szczerze, nie bez powodu. Ale od początku...

Zakładając bloga powiedziałam sobie, że nigdy nie podejmę się współpracy z firmami, które mają słabo jakościowe ciuchy, lub ich domena główna nic sobą nie przedstawia. Wolałam wydać swoje pieniądze na rzeczy z sieciówek, niż zaoszczędzać na słabo jakościowych rzeczach z Chin.
Pewnego dnia napisano do mnie maila z wyżej wymienionej firmy. Od pierwszego zdania byłam niechętnie nastawiona z przekonaniem, że to kolejny "tani" niewypał.  Ku mojejmu zdziwieniu strona okazała się naprawdę przejrzysta. Prawdę mówiąc była bardzo zbliżona do wyglądu mojego bloga, już na samym początku zapunktowali. Myśli diametralnie się zmieniły, a niechęć do kupna nowych rzeczy została wyrzucona z głowy. Tym sposobem wybrałam pięć rzeczy: liliowy komplet, okulary, dwa zestawy bielizny i naszyjnik, razem 60$- mało. 

Co do jakości, rozmiaru. Jakość jest bardzo dobra, kombinezon jest przyjemny w dotyku, nie gniecie się. Jedyny minus do kombinezonu to rozmiar. Zamówiłam XS- w polskich sklepach mój rozmiar zazwyczaj to 32/34. Spodnie kompletnie nie pasowały, zamiast opiętych w tali cluchette dostałam biodrówki, no coż bywa... Szybka przeróbka u krawcowej i efekt było widać od razu  Okulary są ciężkie, czyli takie, jakie lubię. Bielizna- trochę gorzej. Mimo tego, że jest to piękna, biała klasyczna koronka nie opina biustu. Ozdobne paski na dole wiszą na żebrach. Nie jestem przesadnie chuda, więc myślę, że jest to problem rozmiarówki. 

Paczka dotarła po trzech tygodniach. 

Jak na pierwszą współpracę jestem bardzo zadowolona i polecam firmę ZAFUL. Zostawiam linki do ciuchów jeśli ktoś by się zastanawiał gdzie kupić. 

4. OKULARY




























Share this:

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. WOW! Ten kombinezon leży na Tobie obłędnie! A Zaful rzeczywiście zachwyca jakością ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna stylizacja! Bardo fashion, a na dodatek w moim ukochanym Wrocławiu:)
      Mnie najbardziej podobają się okulary:)

      Usuń
  2. BARDZO Fajna stylizacja DUZY Plusik ;** (poklikane :* )
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo ładna, a ty jesteś śliczna!
    Oczywiście poklikałam, strona rzeczywiście wydaje się ciekawa.
    Obserwuję!
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji, spodnie wyszły bardzo ciekawie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam marki, ale kombinezon boski! Torebka też super, bardzo ładny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabojcza stylizacja ! Super :-)
    www.nkfn.pl


    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wykonane zdjęcia , ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie są bardzo fajne. :) Ogólnie cała stylizacja jest ciekawa.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna stylizacja

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne miejsce na zdjęcia, ładnie się zgrało kolorystycznie ze stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń