POWRÓT DO DZIECIŃSTWA Z VANS

Vans "of the wall", to amerykański producent butów i akcesoriów sportowych przeznaczonych głownie do skateboardingu. Każdy ją zna, więc nie widzę głębszego sensu przyswajać Wam wiedzy o niniejszych butach. Vansy to klasyka i nieodłączna część ulicznej mody, którą każdy powinien znać.

Firma podejmowała wiele współprac z różnymi markami np. Kenzo, Marc Jacobs, Gosha Rubchinskiy, Supreme, czy też z Half Cab. Teraz pora na Pixar studio! Mówiąc tą nazwę w mojej głowie pojawia się skacząca lampa po olbrzymich literach. Kryje się za tym dużo wspomnień, jak i przeżyć. Nigdy nie zapomnę tego uczucia, kiedy zaczynała się bajka.... Moje serce biło dwa razy szybciej, a mój mózg przeżywał chwilowy zastój. Może to, co teraz piszę wpływa na moją subiektywną opinię, co do współpracy dwóch firm, ale na szczęście modową policją nie jestem, więc o jeden problem z głowy...

"Na koniec świata i jeszcze dalej"

Oczywiście bajka, która będzie przedstawiona na kultowych butach "Vans" to "Toy Story".  Nigdy nie lubiłam komiksowych, czy też pop-kulturowych motywów na butach, ale to co stworzyli razem Pixar i Vans jest miodem wylanym na moje serce... Mówią: "diabeł tkwi w szczegółach". I wiecie co? Faktycznie tkwi. Pamiętacie kowbojskiego buta Chudego z podpisem "Andy" na podeszwie? Vans to zrobił! 






Old Skool, Era i Sk8-Hi Slim wszystkie z motywem bajki "Toy Story". Kolekcja jest pełna kolorów, a zwykłe na pierwszy rzut oka buty mogą naprawdę zaskoczyć. Fanom klasyki nie przypadną do gustu, ale w jakiś sposób poruszą, bo  przecież nic nie chwyta tak skutecznie za serce, jak wspomnienia, a w dodatku z dzieciństwa. Więc, czy jesteście gotowi wyruszyć w podróż z Vansami na koniec świata i jeszcze dalej?










Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Mega podobają mi się te buty *.* Są czadowe ;)
    Pozdrawiam
    Lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te buty
    http://dariamajda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń