STYLIZACJA- PARK SZCZYTNICKI

Moda...

co to właściwie oznacza? 
według słownika PWN: «sposób ubierania się, czesania i makijażu popularny w jakimś okresie lub miejscu»

Dla mnie natomiast jest to wyrażanie samego siebie, inspirowanie się światem i podążanie za swoim gustem. Zakładając bloga wyznaczyłam cele, miałam ambicje i co najważniejsze pomysł na siebie. Nie chciałam, aby blog był podtrzymywany sztucznie, a byle jakie stylizacje pojawiały się wraz z nowym tygodniem "bo tak trzeba"- nie. Chciałam, aby stylizacje były zrodzonym pomysłem w głowie w chwili natchnienia. Jak już mówiłam nie chciałam sztuczności. Nie chciałam nad nimi myśleć godzinami tylko po to, aby pokazać wam jaki mam gust i czy zasługuje na dobre komentarze, czy też i nie. Uważam, że dobrego blogera modowego opisuje dobrze codzienność. Nasze wybory przy szafie, założenie butów zaraz przed wyjściem z domu. Nasz codzienny "look", który nie jest przemyślany. Czemu to piszę? 
Przeglądam blogi innych i mam serdecznie dość pseudo blogów... Biały T-shir, jeansy i do tego conversy. Komentarze: "świetna stylówka", "pięknie wyglądasz", "wow masz nieziemski gust". Serio? Nie będę się rozpisywać, że to zbyt banalne, że to słabe, ale czy to tak powinno wyglądać? 

Chciałam przełamać typową konwencję blogów. Chodzę na sesje, ale nieukierunkowaną na stylizację tylko na portrety. Uwierzcie mi jeśli stylizacja jest dobra, to obroni się sama. Nie trzeba zbliżeń, czy pokazywania szczegółów, aby pokazać set. W życiu codziennym ludzie nie potrzebują lupy, aby ocenić, czy nasze zestawienie jest dobre, ładne. 

Buty skryte czekają na swoją kolej

Zapraszam na stylizację, w której ukazałam już całą sukienkę. Czemu całą? Cofam was do starego postu: http://am-vogue.blogspot.com/2015/12/kazda-dziewczyna.html

Fot: Michał Laskowskii















Share this:

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Dokładnie! Poprzez modę możemy wyrazić kogoś, kim jesteśmy... Jednak czasem nietrafnie staramy się naśladować innych. Cudowne zdjęcia, po prostu kadry są rewelacyjne!
    Karolina
    Mój blog: ♡ http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo zdanie - moda to coś co powinno wyrażać nas, a nie "pomagać" ubierać się tak jak inni.
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten wpis - moda powinna nas określać, a nie być sztuczna i na siłę :)
    Sukienka świetna, zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą, ludzie zbyt często uważają się za blogerów. Jako że sama fotografuje to prawda że portret wystarczy żeby ukazać stylizacje i to w naprawdę oryginalny sposób, wszystkie detale są widoczne.
    Pozdrawiam
    https://swiatbezszpilek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja piękna a jeszcze piękniejsze zdjęcia


    Pozdrawiam >> http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalnie i pięknie :) Bardzo podobają mi się takie sesje :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpierw piszesz, że moda według ciebie to inspirowanie się światem. Następnie krytykujesz ludzi, którzy ubierają się tak samo. Jednak z większością tekstu się zgadzam :) Super piszesz. Obserwuje
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja jest piękna ! Zdjęcia po prostu cudne. A tekst ? podoba mi sie cały :D oraz w pełni sie z tym zgadzam.
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia :) w 100% zgadzam się z tobą. To co nosimy odzwierciedla to kim jesteśmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i ujęcia na łonie natury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakim aparatem robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń