SESJA AMY LOVE BRIDAL 2017

AMY LOVE BRIDAL,

to Polska firma zajmująca się designem sukni ślubnych. Piękne formy, koronki, dbałość o szczegóły zachwyciły wiele kobiet w tym również mnie. Firma Amy Love ma już za sobą 3 kolekcje, zarówno jak i sesje zdjęciowe. W tym roku jestem szczęściarą zapowiadać kolekcje na rok 2017.

Sesja odbyła się w przepięknym, miejskim plenerze- restauracji Charlotte. Jest to popularna i modna knajpa w Polsce. Zwabia swoim francuskim klimatem i jedzeniem. Dla mnie urocza knajpka "Charlotte" idealnie wpasowała się w klimat sesji.
 Rekwizyt sesji, czyli ciężki, przepełniony kwiatami wianek był strzałem w 10! Nie wiem jak Wy dziewczyny, ale ja się zauroczyłam. Jak na ironię te wszystkie delikatne kwiaty sprawiły, ze moja szyja na następny dzień miała zakwasy (wianek był strasznie ciężki). Cała sesja trwała około godzinę. Zdjęcia robiła utalentowana Ada Gruszka.


fanpage Amy Love- https://www.facebook.com/Amy-Love-Bridal-Suknie-Ślubne-473984999357408/?fref=ts
Strona Amy Love- http://amylovebridal.pl/pl/
Instagram Amy Love- https://www.instagram.com/amylovebridal/
fanpage Ada Gruszka- https://www.facebook.com/Ada-Gruszka-267669810067306/?fref=ts





INNE  SESJE AMY LOVE

2014












2015




2015 rok, to pierwsza moja sesja z udziałem Amy Love





2016

rok przełomu dla firmy, gdyż została wprowadzona nowa linia "white code"












Jak podoba Wam się sesja z moim udziałem? Zachwyciły Was suknie Amy Love? Mnie tak!

Share this:

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Przepiękna sesja, fotograf spisał się na medal, a panie na zdjęciach wyglądają olśniewająco :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że jestem cichą obserwatorką Twojego bloga już od jakiegoś czasu i jestem pod absolutnym wrażeniem. Mimo tego, że nigdy szczególnie nie śledziłam niczego z etykietką "high fashion", to Twój blog jest prowadzony na tyle ciekawie, że, no... zaczynam się tym wszystkim jarać :) Masz kolejną stałą czytelniczkę! Z całego serduszka życzę powodzenia <3

    Natomiast jako osoba pasjonująca się fotografią mogę szczerze powiedzieć, że fenomenalnie wychodzisz na zdjęciach i widać, że "czujesz się" przed obiektywem.

    Okej, tyle z wazeliniarstwa ode mnie, haha ;)

    xoxo Maja K. Osiecki

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju śliczne zdjęcia, zazdroszczę ☺️http://paulaparszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zdjecia! Pani fotograf odwalila kawal dobrej roboty. Ty takze, bo swietnie prezentujesz sie na fotografiach :)

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. :) Ślubne sesje są cudowne.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia , b.ładnie pozujesz moim zdaniem powinnaś iść dalej w tym kierunku :)

    mocarskaoliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna sesja! Jestem pod wielkim wrażeniem!
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przepięknie!
    Amy Love tworzy piękne suknie.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna sesja! Oby tak dalej !
    www.pabloinez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. aleś ty ładna, a suknie mają naprawdę rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś prześliczna, a ich suknie są piękne! <3 Obserwuje!
    http://style4you-mt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne suknie, aż chcę się w tym momencie zostać panną młodą by móc założyć jedną z nich! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OOOOOO nie mogę oderwać oczu! Prze - pię - kne! Zwłaszcza Twoja kreacja z wiankiem i koronkową sukienką! Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła taka ubrać i nie musi to być sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite! Podeślę siostrze bo będzie się hajtać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia ,a Ty nie wyglądasz na 17 latke i bardzo fotogieniczna jesteś.
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja cię, to na prawdę ty? Jesteś prześliczna. <3
    A co do sukienek, jednym słowem - marzenie!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń