RECENZJA SZMINKI MAC- FROST O

Już od dawna byłam zakochana w szminkach MAC. Nie ma co tu dużo mówić... Są przyjemne na ustach, gama kolorystyczna jest piękna, a rozprowadzanie szminki po ustach to czysta przyjemność.

Ostatnio dałam się skusić na moją 5 szminkę z MAC'a i jest to frost "O". 

Szminka, ma brązowo-fioletowy kolor. Jest to pół mat- pół błysk z drobinkami- ciężko zadecydować, które wykończenie tak naprawdę przeważa. Za co ją uwielbiam? Z pewnością za zmienność- wiem jak to zabrzmi, zadacie sobie pewnie pytanie: "Jak szminka może być zmienna?"- otóż jej odcienie zmieniają się razem ze światłem. W cieniu bardziej matowa i brązowa, natomiast w słońcu fioletowa z milionami drobinek. Szminka, jak na taki kolor na ustach wydaje się być bardzo wakacyjna i lekka. Chcesz iść do teatru?- idealnie, maluj nią usta! Zwykła kawa z przyjaciółką?- na takie wyjścia jest idealna. Dopasuje się wszędzie i to jest jej ogromy plus, nie jest wymagająca, jak czerwień i oczywista, jak róż. 
Szminka utrzymuje się około 5-6h. Schodzi całościowo, nie zostawia żadnych grudek, co sprawia, że nasze usta wyglądają cały czas dobrze. Po starciu szminki usta pokryte są lśniącymi drobinkami. 

Koszt szminki- 85 zł
Trwałość- 5/6 h.
Kolor- 9/10 
Struktura- 10/10
Satysfakcja- 10/10
Moja ocena- 9,5/10


Jeśli nie macie ani jednej szminki z MAC'A, to mocno się zastanówcie, bo narazie są najlepszymi szminkami, którymi kiedykolwiek się malowałam.



EFEKT















Share this:

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. bardzo piękny kolor! Cudownie się prezentuje :)

    Kochana, mały bląd Ci się wtargnął : satysfakcja*

    ewciakkkk.blogspot.com - mó blog modowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuję na urodziny mojej koleżance szminkę o kolorze whirl z Maca. :) Mam nadzieję, że się sprawdzi.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najcudowniejsze zdjęcia do recenzji m.a.c jakie widziałam! Jednak co do samej szminki ja, choc swoją uwielbiam, mam ogromny zal ze za ta cenę nie moge niczego dotykać ustami. Ślady, śladami ale mam ta w odcieniu mega ciemnej śliwki wiec noe wypada.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/05/kimonos-wears-better.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mac ma naprawdę piękne pomadki
    przeglądałam ostatnio pomadki o tym wykończeniu i bardzo mnie zainteresowały,a Twoje zdjecia upewniły, ze sa tego zainteresowania warte ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest genialny! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolory! :) Może w przyszłości skuszę się na którąś szminkę :)
    Dodaję do obserwacji :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolorek! *,*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, bardzo odważny kolor! Ale trzeba przyznać że prezentuje się nieziemsko :)

    https://flawlessgold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. szminka świetna, ma super kolor
    ale cena jest dla mnie za wysoka ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia http://paulaparszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachęciłaś mnie do kupna �� Piękne zdjęcia!❤️
    www.thosetwocando.com

    OdpowiedzUsuń