STYLIZACJA- LAS

Dzisiaj mam dla Was coś zupełnie innego...

Ubrałam buty do biegania, z którymi łączy mnie wiele przegranych, jak i wygranych zawodów.
Wzięłam pod pachę statyw, przełożyłam przez ramię lustrzankę i wyruszyłam w las.
Zawsze marzyłam o zdjęciach mrocznych, ale też o takich, które zawierają w sobie nutkę magii. Wiecie o co chodzi... mrok, ale w pozytywnym znaczeniu. Szukałam miejsca, które spełni oba warunki. Okiem rejestrowałam każde załamanie światła, ułożenie liści (w końcu artystka).
No i ba! Mam! Oczywiście, wszystko wydaje się proste- widzę cel, ale do celu trudna droga. Pokrzywy, połamane gałęzie, komary- to tak w skrócie. Długie leginsy nie ochroniły nóg, ale czego się nie robi dla dobrych ujęć.. Przedarłam się przez gąszcz i typowo dla mnie ganiałam w tą i z powrotem "w pogoni" za samowyzwalaczem. Tak powstała seria zdjęć o dość sportowym klimacie. Czerń plus srebro z dodatkami seledynu- to, co Ola lubi najbardziej. Zapraszam Was do oglądnięcia autorskich zdjęć, jak i stylizacji. Może w ten długi weekend zmotywuje kogoś do wyjścia na świeże powietrze i bycia samemu po prostu z naturą...

Komentujcie, czy takie posty się podobają,
Obserwujcie
i powiedzcie mi szczerze... stylizacja sportowa, ale czy się podoba?























BUTY  | NIKE |
LEGINSY | NIKE |
BLUZKA | ZARA |
PLECAK | H&M |

Share this:

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Podoba mi się, w szczególności plecaczek.
    Podziwiam, że sama zrobiłaś sobie, tak fajne zdjecia.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny blog ze świetnymi zdjęciami! Śliczny plecak!
    Obserwuję Twojego bloga, ponieważ jest bardzo inspirujący!
    Karolina
    Mój blog: http://am-vogue.blogspot.com/2016/05/stylizacja-las_98.html

    OdpowiedzUsuń
  3. *Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com
    Wkleiłam nie ten link, co trzeba! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Super motyw lasu :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja! Wybrałaś super miejsce do zdjęć podoba mi się klimat. Co do samowyzwalacza - polecam pilocik, do większości aparatów są niedrogie zamienniki, na które można sobie pozwolić, a przy autoportretach ułatwiają pracę ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, sportowa stylizacja. :) W lesie bardzo trudno jest zrobić dobre zdjęcia, ale Tobie wyszło bardzo fajnie.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Genialny blog :) Bardzo na tak :)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę Cię podziwiam, że chciało Ci się iść, wykonać samej zdjęcia do tego posta i że całość pracy ujęłaś świetnie na zdjęciach!
    Gratuluję dobrej roboty! :)
    Bardzo fajna stylizacja - na luzie, sportowo i pasuje do klimatu ;)
    Pozdrawiam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia przepiękne! Uwielbiam taki klimat. ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, a ja nie biegałam od poprzedniego lata, ale mobilizujesz, więc trzeba będzie i mi wyciągnąć z szafy stare wygodne adidasy i ruszyć w drogę:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjecia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne klimatyczne zdjecia, zwlaszcza to przy paprotce.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyszło ! Jest ta nutką tajemniczości i magii
    Jestem za większą ilością takich postów !

    OdpowiedzUsuń