PRZEGLĄD STROJÓW KĄPIELOWYCH

 Stroje jednoczęściowe wracają do łaski!

Rzeczy, które cieszyły się popularnością za czasów naszych mam w niezmiernie szybkim czasie powracają do łaski. Gdy, zapytacie swojego taty, co nosiła jego dziewczyna na wakacje z pewnością odpowie "strój jednoczęściowy". Ostatnimi czasy unikaliśmy go, jak ognia. Opalenizna była wyznacznikiem udanych wakacji, czym mniej materiału w stroju tym lepiej. Teraz, to właśnie zakrywające nasze brzuchy stroje są najbardziej modne! Lata 60, charakteryzujące się pin-up'em zawładnęły latem 2016. Myślałyście, aby kupić strój dwuczęściowy? Może jednak zmienicie zdanie i akcentem vintage sprawicie, że staniecie się wyjątkowymi na plaży. Ja was do tego niezmiernie zachęcam, bo sama poluje na mój wymarzony strój jednoczęściowy.

Zapraszam Was do przeglądu strojów kąpielowych na wakacje 2016...
Zrobi się gorąco, więc UWAGA!


Wolicie klasykę, czy dacie się unieść tegorocznym trendom? 
Komentujcie i obserwujcie


"God save Queens"- 269 zł

"E tam"- 172 zł
"Victoria's Secret"- 310 zł

"Carven"- 879 zł

"Calvin Klein"- 399 zł

"E tam"- 172 zł

"E tam"- 180 zł


"La Perla"- 2 310 zł

"La Perla"- 840 zł

"Oysho"- 99 zł

"Oysho"- 99 zł

"Oysho"- 149 zł

"Oysho"- 179 zł

"Oysho"- 179 zł

"Oysho"- 199 zł

"Zara"- 99 zł

"River Island"- 197 zł




"River Island"- 162 zł




"Zara"- 99 zł

"Calvin Klein"- 399 zł


"River Island"-162 zł

"River Island"- 197 zł

"H&M"- 99,90 zł


"H&M"- 120 zł

"H&M"- 39,90 zł

"Victoria's Secret"- 231 zł

"Victoria's Secret"- 247 zł

"Victoria's Secret"- 249 zł

"Victoria's Secret"- 311 zł

"Victoria's Secret"- 327 zł

"Victoria's Secret" - 351, 90 zł

Prześwitujący Top "Victoria's Secret"- 157 zł




Share this:

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wybór :) Ja chyba jednak zostanę przy dwuczęściowych, bo te, które mi się z jednoczęściowych podobają później dałyby mi śmieszną opaleniznę :D
    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, jednoczęściowe stroje to duża wygoda, ponieważ ja lubię szaleć na morzem/wodą czy na basenie :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stroje są genialne ! :) W naszym ostatnim poście pojawiło się bikini :* Zapraszamy https://agssymi.blogspot.com Poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. V'sS jest cudowny. Ten trend jest jednym z tych najlepszych z możliwych ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne stroje! Szkoda, ze niektórzy nie na moje ciałko :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne stroje! Muszę się własnie rozejrzeć nad jakimś nowym ;) with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stroje jednoczęściowe nigdy do mnie nie przemawialy i w tym roku prawdopodobnie zostanę także przy dwuczęściowej klasyce.
    Zapraszam do mnie ;)
    pisanewanilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. aż chce się wyjść na plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jednak strój dwuczęściowy wydaje się lepszą opcją. Chociaż muszę przyznać, że co najmniej kilka z Twoich propozycji sprawiło, że nie będę się przy tym aż tak bardzo upierać:) Najbardziej podobają mi się te z Oysho i Victoria's Secret.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten trzeci jest widowiskowy! Podoba mi się :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele wygląda fajnie, niemniej jednak większości bym na siebie nie założyła :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne!! Najładniejszy ten biały z falbaną od Victoria's Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero zaczelam prace nad swoim ciałem wiec myślę ze na krotki wyjazd do Barcelony wybiore dwuczęściowy. Cos w rodzaju Calvin Klein bądź Zara. Ale mam nadzieje, ze w grudniu na tajlandzkiej plaży będę się opalac w dwuczęściowym pięknym kostiumie :D
    Super przegląd i masa inspiracji. Bardzo lubię takie posty!
    Pozdrawiam,
    Eff

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie fajne, ciężko zdecydować się na jeden model :)
    Pozdrawiam, marciik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne stroje kąpielowe, szczególnie z Zary. Muszę zacząć się za czymś rozglądać :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się:)
    http://rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dawana planuję kupić strój jednoczęściowy, znalazłam już mój wymarzony i pomimo sprzeciwów moich znajomych i rodziny ("no bo jak ty się opalisz?") zamierzam go kupić bo jest po prostu przepiękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Raczej nie dam ponieść się trendom i zostanę przy moim stroju dwuczęściowym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne te kostiumy z Victori ♡♡

    OdpowiedzUsuń