MET GALA 2016

Met Gala...

(formalnie jako Costume Institute Gala), to coroczna wystawa poświęcona modzie w Metropolitan Museum of Art's Costume Institute w Nowym Jorku. Każdego roku celebruje się wybraną tematykę ubioru wyznaczoną przez muzeum, która obowiązuje wszystkich biorących udział. Dress code Met Gali, to sukienki i garnitury. Gala stała się wyścigiem szczurów wsród celebrytów. Każdy, ale to każdy walczy o to, aby znaleźć się w 10 najlepiej ubranych.


Przykładowa tematyka (2006-2016)

  • 2006AngloMania: Tradycje i Uchybienia w Brytyjskiej Modzie
  • 2007Poiret: Król mody
  • 2008: Superbohaterowie: Moda i Świat Fantazji
  • 2009: Modelka moją muzą: Wcielenie się w modę
  • 2010: Kobieta z Ameryki: Moda w Narodowej identyfikacji 
  • 2011Alexander McQueen: Dzikie piękno
  • 2012Schiaparelli i Prada: Niemożliwe Konwersacje
  • 2013Punk: Chaos w  stylu Couture 
  • 2014Charles James: Poza Modą
  • 2015Chiny: Po drugiej stronie lustra
  • 2016: Manus x Machina: Moda w wieku Technologii





Met Gala 2016- Moda w wieku Technologii 



Alessandra Ambrosio w Balmain

Beyonce w Givenchy


Ciara w H&M
Adriana Lima w Giambattista Valli
Anna Ewers w Jason Wu

Cindy Crawford w Balmain

Rita Ora w Vera Wang

Grimes w Louis Vuitton

Hailee Steinfeld w H&M

Hailey Baldwin w Tommy Hilfiger

Huma- Abedin w Altuzarra

Jemima Kirke w Chanel

Jourdan Dunn w Givenchy
1- Juno Temple w Erdem
2- Kate Bosworth w Dolce & Gabbana

Kendall Jenner w Atelier Versace

Kim Kardashian w Balmain 
Kylie Jenner w Balmain

Katy Perry w Atelier Versace
Lala Anthony w Public School

Lauren Santo- Domingo w Giambattista Valli

Lily Aldridge w Michael Kors

Mackenzine Davis w Altuzarra

Nicole Kidman w Alexander Mcqueen

1- Taylor Swift w Louis Vuitton
2- Poppy Delevinge w Marchesa


1- Rachel Mcadams w Valentino
2- Willow Smith w Chanel
3- Zendaya w Michael Kors
4- Zoe Kravitz w Valentino




Która z kreacji podobała wam się najbardziej?
Komentujcie 






















Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Większości tych gwiazdeczek nie znam. Willow nareszcie wygląda jak człowiek, choc ma za duze buty. Bey - okropna tkanina, wyglada jak tani lateks. Nicole Kidman ładnie wyglądała. Katy Perry okropny makijaż, jakby w ogóle brwi nie miała. Tylor Swift trochę jak pracownica ulicy spod latarni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie od kilku lat śledzę te gale. W tym roku najbardziej przypadły mi do gustu stylizacje Hailey Baldwin, Gigi Hadid i Willow Smith. Ubolewam także że kilku świetnych artystów się nie pojawiło. Świetny post!
    Pozdrawiam!
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się spodobała stylizacja Kylie i Kendall
    Fajny posmysł na post
    Spodobał mi sie twój post wiec postanowiłam nominować cie do LBA
    więcej informacji znajdziesz na moim blogu
    Pozdrawiam JUlia
    http://byjulqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kreacje, nie potrafię się zdecydować kto wyglądał najlepiej!
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że niektóre mi się wybitnie nie podobają, ale są też i takie, które bardzo chciałabym mieć w swojej szafie. Dzięki za garść inspiracji - przydadzą się gdy będę szukała sukienki na wesele ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy będzie mi kiedyś dane założyć tak przecudne sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ambrosio wymiata, jak dla mnie najciekawsza kreacja. Mimo to, jakoś temat na tegoroczną galę mniej mi się podoba. Dzikie piękno z z 2011 brzmi naprawdę interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobała mi się stylizacja Anny Ewers. Wygląda bardzo elegancko, zresztą jak każda.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wszystkie kreacje są zjawiskowe. Jakoś rzuciła mi się w oczy Taylorka :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń