SESJA 05/03/2016



Sesje Fotograficzne...

mają to do siebie, że przed obiektywem trzeba pozować, tak jakby go nie było. Gdy nie lubimy zbywać rzeczy, to warto chociaż obiektyw "polubić", to z pewnością pomoże...  Chociaż była to moja trzecia profesjonalna sesja muszę Wam się przyznać, że jadąc do celu moje nogi przybrały konsystencje galarety. Zdjęcia zostały wykonane przez niezwykle utalentowanego Arka, jeśli będziecie miały okazję oddać się w jego ręce, to jak najbardziej polecam. Jego portfolio możecie podziwiać pod linkiem, który umieściłam pod zdjęciami.

Czas sesji- około 2h
Stres podczas sesji- już zerowy ;)
Zabawa- 100%


Bluzka- |ZARA|
Kurtka skórzana- |ZARA|
Spodnie- |H&M|
Buty- |ZARA|

Dajcie znać, czy podobała Wam się sesja i stylizacja, a przede wszystkim chwalcie fotografa, bo tu szacunek się należy.



























Autor- Arek z Devon Studio
Jego prace możecie podziwiać tutaj

Share this:

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Genialne zdjęcia! Wszystkie bardzo mi się podobają :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia i świetne pozy :) prawdziwa modelka :D

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, na prawdę cudowny klimat, nie umiem tego opisać!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/03/make-them-shiny-and-healthy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sesja, najbardziej mi się podoba bluzka

    Zapraszam na BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  5. Foty robią wrażenie, ale jeszcze większe wrażenie robi Twoje pozowanie. Mimika, ułożenie ciała, po prostu wow... Aż mi się nie chce wierzyć, że to Twoja 3 profesjonalna sesja. Życzę Ci wielu takich sesji (może i mi się zgodzisz zapozować?), bo idealnie Ci to wychodzi!

    artcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: individual-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! Widać ogromny potencjał :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotograf faktycznie ma ogromny talent a ty jesteś prześliczna :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś.... PRZEPIĘKNA! Choć nie wiem czy to wystarczające słowo. Bardzo mi się podoba sposób w jaki pozujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna sesja, wyglada bardzo profesjonalnie! Moje ulubione zdjecie to fotografia z okularami i kurtka skorzana:)

    Daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko jest takie profesjonalne, estetyczne i porządne - zdjecia - post - wyglad bloga. Tylko czemu ten font na pierwszym zdjeciu z zółtą obwłoczką?! Dziewczyno nie rób tego, wyglada jak wstęp z kasety video, z wiejskiego wesela ;-; oczywiscie blog jest cudowny i follow zostawiam

    http://leo-ame-art.blogspot.com/ ....zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie wybacz ale jest brzydkie. Na pozostałych wyglądasz ładnie.
    Zauważyłam ,że teraz panuje moda na wiecznie otwarte usta na sesjach.

    OdpowiedzUsuń