RECENZJA MATOWEJ SZMINKI W PŁYNIE- GOLDEN ROSE

Postanowiłam zrobić dla Was recenzję dość popularnego trendu- matowej szminki w płynie oraz pokazanie krok po kroku czynności, które pomogą nam uzyskać wymarzony efekt. Formuła była już wcześniej dobrze znana, ale to przez słynne szminki Kylie Jenner lipstick cały świat kobiet zapragną mieć idealne, matowe wykończenie na swoich ustach.

PS: jeśli chcesz zobaczyć tylko efekt, a recenzja Cię zbytnio nie obchodzi, to zjedź na dół ;)

Na czym polega bajer?

Rozprowadzana szminka pod postacią płynu wsiąka w każdą szczelinę na ustach dając efekt niczym z Tumblr. Mamy efekt idealnych pomalowanych ust. Możemy zapomnieć o ciemniejszych barwach na ustach, lub grudkach z powodu niesystematycznie położonej warstwy. Nasze usta będą idealne nawet w ciemnych kolorach typu bordo.


Longstay Liquid Matte Lipstick

to nowy produkt marki kosmetycznej Golden Rose. Cała seria składa się z 12 odcieni szminek. Moim wyborem była szminka o nr. 12. Ma mocny, głęboki, bordowy kolor. Takie ciemne odcienie wymagają większej pracy niż np. lekkie róże. Do tego typu koloru potrzebna jest także kredka do konturu ust. Bez niej ani rusz! Ogółem o szminkach:

cena- 19.90 zł
pojemność- 5,5 ml
gama- 12 barw


O produkcie według producenta:

"Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie. Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu. Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.
Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu."

Szczerze, czytając zapewnienia producenta lekko z tego zadrwiłam. Szminka owszem daje efekt pełnego pokrycia ust, ale przez max. 2h! Lepkość, owszem jej w ogóle nie ma, zamiast niej dostaniemy saharę na ustach. Jeśli nie lubicie uczucia, jakby coś przykleiło się do waszych ust, to ta szminka nie jest dla was. Niemożliwym staje się picie, jedzenie- zostaje tylko mówienie. Jeśli chcecie jeść- jedzcie, ale skończy się to dla was grudkami na ustach w roli głównej. Co się polepszyło to zdecydowanie opakowanie samej szminki, solidny plastik, a może i nawet szkło z matową, czarną nakrętką. Wielki plus to aplikator, jeden z najlepszych z jakimi miałam do czynienia. Rozprowadza szminkę bardzo efektownie, można nim sprawnie aplikować szminkę, co daje wielką przyjemność. Jak zwykle ogromna zaleta to jakość do ceny. Za niecałe 20 zł. nasze usta są idealnie pokryte szminką. Oczywiście są lepsze płynne szminki jak np. nyx, czy M.A.C, ale są droższe.

Uważam, że szminka warta jest kupna. Biorąc pod uwagę, że wybrałam najciemniejszy= najtrudniejszy do pracy kolor szminka spisała się na 4-. Brakuje jej jeszcze parę elementów, ale gdy uzupełnimy ją błyszczykiem wszystko będzie, tak jak powinno być. 



Krok po kroku, czyli makijaż z Longstay Liquid Matte Lipstic w roli głównej



Skupię się tylko na ustach, więc jedyne trzy rzeczy, które potrzebujemy to:

- Matowa szminka w płynie
- Kredka do ust
- Błyszczyk

Ja wykorzystałam:
- Matowa szminka w płynie "Longstay Liquid Matte Lipstic" od Golden Rose nr. 12
- Kredka do konturu ust  "Emily Lipliner" od Golden Rose nr. 205 
- Błyszczyk Dior "Black Tie Plum" nr. 982

Nic skomplikowanego. Rysujemy kontur ust, a następnie nakładamy 2 szminki w kolejności:
1. matowa szminka w płynie
2. błyszczyk

w prawej ręce od góry:
-błyszczyk dior
-kredka Golden Rose
prawa:
-matowa szminka w płynie Golden Rose


Kontur ust



1 warstwa. Na ustach matowa szminka w płynie od Golden Rose





3. Aplikujemy grubą warstwą błyszczyk Diora




Efekty końcowe

















Share this:

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Efekt na twoich ustach bardzo mi się podoba, ładny ma także kolor :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że zdjęcia efektu są ściągnięte z internetu! Naprawdę przepiękna z Ciebie kobieta, a usta to w ogóle masz fenomenalne! Pasuje do Ciebie ten kolor. Nie każdemu dobrze jest w błyszczyku, jednak u Ciebie jak najbardziej jestem na tak. :)
    I dobrze opisałaś. Prawdziwie. Bo znam to uczucie, gdy używam niektórych matowych szminek i na moich ustach jest wprost pustynia...
    Ale Golden Rose ogółem jedne z moich ulubionych mimo wszystko. :)

    Pozdrawiam, www.justlyjass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo lepiej wyglądają bez błyszczyku. No i do takiego efektu trzeba mieć też ładne duże usta. :/ Coś czego mi brakuje...

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się spodobał pomysł szminki w płynie, to może dużo ułatwić makijaż. No i fajny bajer, jakby nie było, aż chce się mieć na własność.
    Świetne zdjęcia.

    Obserwuję!

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez błyszczyku jest dużo lepiej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest na prawdę super! Choć ja wolę matowe wykończenia więc błyszczyk odpada!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/03/viva-glam-ariana-deep-dark-plum-review.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem albo szminka albo błyszczyk, oba na raz to za dużo szczęścia... Zastanawiałam się nad tymi szminkami z GR i mnie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze co muszę napisać to to, ze jesteś przepiękna!
    Co do szminki myślę, że lepiej wygląda bez tego błyszczyka. :)
    Powiem szczerze, że mi nie przeszkadza uczucie "Sahary" na ustach, więc muszę zainwestować ^^


    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomenalne są zdjęcia, jesteś bardzo piękną kobietą. :) Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie prezentuje się na ustach :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się nad zakupem tej szminki, ale chyba jeszcze się wstrzymam. Wygląda na ustach genialnie, ale skoro ciężko z tym jeść to nie wiem czy dam radę ��
    Bardzo fajnie napisana recenzja ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety widać małe nie dociagniecia :) ale kolor piekny, na pewno kupie! fajnie ze piszesz obiektywna opinię!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście taka szminka to fenomen! Jednakże ja nie lubie podkreślać ust
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/03/3-years-ago.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Też myślę, że szminka bez błyszczyka wygląda znacznie lepiej, wolę mat :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny jest ten kolor. Ola, kocham 3 od końca *-*
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń