CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Świetne inspirujące zdjęcia :)

    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje! Bardzo mi się podobają ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne inspiracje :) Szczególnie podoba mi się to coś z grubej włóczki - co to jest, jakaś narzutka czy koc? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda jak koc, ale jest to pewnego rodzaju szal/ komin ;)

      Usuń
  5. Świetne inspiracje :) Takie makijażowe jak i paznokciowe są super :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się marzy taka fryzura jak na zdjęciu nr 2 <3 jednak mój owal twarzy zupelnie się na to nie zgadza, więc zostaja mi tylko marzenia :)
    Inspiracji co niemiara u Ciebie! Piękne buty, pastelowe odcienie i makijaże - wszystko to działa na wyobraźnie i motywuje do odświeżenia swoich bibelotów na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę stylizację Chiary. A ten wełniany, wielki koc to bym przygarnęła, bo jest przepiękny! Dobra, doczytałam, że to szalik, i tak bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje! Uwielbiam pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje,a co do paletki NAKED to po urodzinach chyba sprawię sobie mały prezencik ponieważ marzy mi się już od dawna takie cudeńko. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2016/02/neonowa-kurtka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i polecam! Gdybyś się zastanawiała polecam mojego posta o tych paletkach ;)http://am-vogue.blogspot.com/2016/01/urban-decay-2-vs-3.html

      Usuń
  10. Zakochałam się w tym poście! Ile cudownych zdjęć, aż pojawiły się motylki w brzuchu :) Gdzie można znaleźć takie zdjęcia? Ja szufladkuję na stronie weheartit.com ktoś zna więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracje cudeńka! Parę podpinowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię oglądać posty z inspiracjami. Wtedy pojawia mi się mega dużo pomysłów na nowe notki.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam oglądać takie inspiracje! Mogłabym oglądać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje! Uwielbiam takie zdjęcia. Gdzie najczęściej ich szukasz i znajdujesz? ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń