PRZYMUSZONY POST

Religie na świecie, to nie tylko różni bogowie, inne modlitwy, inaczej obchodzone święta... Cechują się wieloma rzeczami, zakazują i pozwalają. Jest to podłoże pod kulturę, sztukę, muzykę. Przez tysiące lat napędzała i dawała ludziom  nowe wyzwania. Nie ma znaczenia, czy to: Piramidy w Gizie, Katedra Norte Dame, czy świątynie w Siēm Réab fundamenty są takie same- wyznanie.  Przez różnorodność religii wyrastają spod ziemi budowle, które zapierają nam dech w piersiach. Powstały tysiąc lat temu, a nadal budzą podziw...


  Buddyzm to religia określająca spokój. Człowiek godzi się z naturą, żyje w harmonii.  Wyzbywa się wszystkiego co niepotrzebne. W miejscu X, w którym byłam "opium dla ludu" staje się wyzyskiem turystycznym.  Cała gospodarka kraju napędza się, dzięki religii. Kiedy tam jesteśmy musimy zdać sobie sprawę, że nie jesteśmy tylko turystami, ale osobami, które zagłębiają się w czyjeś wyznanie. Musimy to szanować, dlatego obowiązuje zasada "dress code". Kto jej nie przestrzega- nie wejdzie.
Co najważniejsze muszą być zakryte ramiona i kolana, rzeczy nie mogą prześwitywać. Miałam problem, nie mogłam wejść ze względu na to, że długą koszulką przykryłam  podarte jeansy. Musiałam kupić spodnie żeby wejść. Z tego całego "dress code" nie mogę nazwać poniższych zdjęć stylizacją, lecz dostosowaniem się. Zapraszam Was w takim razie na pierwszego-"przymuszonego" posta...























Share this:

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klimatyczne zdjęcia ;)
    mylittleempirefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zdjęcia
    http://dontsaydontblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia i tak wyszly świetnie! Lubię poznawac innych religie i kulturę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są świetne, a pomimo dostosowania się stylizacja i tak wygląda dobrze.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mieszkam w Londynie i tutaj jest naprawdę wielu wyznawców różnych religii. Bardzo mnie ciekawią takie osoby, bo fajnie jest dowiedzieć się czegoś nowego. Bardzo ładne zdjęcia ♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że mogłaś przeżyć taką przygodę :)

    Obseruję pod nazwą katrin, może rewanż? :) Mój nowy blog http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wpis i do tego te cudne zdjęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buddyzm to interesująca mnie religia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce :) ta religia jest fascynująca :) Pozdrawiam
    - Natalia
    http://natalia-studzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze przynzac ze caly klimat tego posta oddaja zdjecia. Super!:)

    Elewinaaineire

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonałe zdjęcia ;)

    Nieobiektywny

    OdpowiedzUsuń