ZAPOZNAJ SIĘ Z PROJEKTANTEM- ELIE SAAB

GENIUSZ MODY,  ZŁODZIEJ SERC, ZNAWCA KOBIET-
ELIE SAAB



Znany na całym świecie, uwielbiany przez rzeszę celebrytów, mistrz koronek. Możemy wymieniać dalej , ale nie jesteśmy w stanie oddać tymi słowami jego kunsztu i talentu.
Czemu jest tak uwielbiany? - zdecydowanie rozumie kobiety. Tworzy coś, co jest kobiece, sexowne, eleganckie. W odróżnieniu od wielu projektantów zostaje przy swoim stylu, nie idzie za śladem nowoczesnych trendów, mocno trzyma się klasyki. Dzięki temu każda kobieta marzy, aby jedna z jego sukienek była w jej szafie. 
   
           Zapraszam Was na podróż po bajkowym świecie Elie Saab.



























Zaimponował wam Elie Saab?
Piszcie w komentarzach 











Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Cudowne...koronka przypomina mi splot wszelkich wspomnień. Ukochałam sobie czarne sukienki z koronkę, niestety ideału jeszcze nie zdobyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! A przyznam się, że nie słyszałam o niej :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nim! Dzisiaj się śmiałam z mamą, że całe imię i nazwisko brzmi dość kobieco

      Usuń