SZAROŚĆ TO NOWA CZERŃ

Patrząc na moją szafę można dostrzec trzy przewodnie barwy: czerń, biel, szarość
Trzy?- cholera mało...

Czemu?
Czemu tak się dzieje, że przeważnie nasza szafa dominuje kolorami, które nie są "wyzywające"?
Jest kilka kwestii, które tu poruszę.


  1. Upodobanie- wybieramy rzeczy, które nam się podobają, jest to nasza własna decyzja. Jeśli wiemy, że naszym kolorem, który nam pasuje jest np. czerń, to zazwyczaj skupiamy się tylko na niej, jak wchodzimy do sklepu. Niestety nasza psychika jest zbudowana na zasadzie: Nie lubię zmian.
  2. Moda, Tredny- nie oszukujmy się, kolory basic'owe są zawsze modne. Nie będą wisieć w szafie z utęsknieniem do czasu, kiedy będzie na nie popyt. Są uniwersalne pod każdym względem, pasują do wszystkiego. Jestem wygodna? Coś w tym złego?
  3. Popyt- statystyczna Polka wybierze czerń/ biel. Sklepy często wybierając asortyment patrzą na to, co schodzi najbardziej. Produkują to, co się sprzeda. Nie wiem czy zauważyliście, ale dopiero od kilku lat sklepy wprowadzają odważne kolory, różne formy. Ludzie zaczynają zmieniać swój styl, zaczynają kombinować z barwą.
  4. Forma- szukając klasycznej sukienki, typu "czarna mała" jest bardzo mały wybór w kolorach. Przewaga czerni robi swoje. Oczywiście możemy znaleźć też czerwień itd. (nie do każdego pasuje, czerwień nie wyszczupla w przeciwieństwie do czerni), ale wracamy do pkt. 1- po co kombinować? Wezmę czarną.
To kilka przykładów, dlaczego zazwyczaj nie mamy mix'u kolorów w naszej garderobie.

A jak jest u was? Może zupełnie odwrotnie i nie boicie się podejmować ryzyka?
Piszcie w komentarzach...






















Share this:

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Piękna stylizacja. Jaki lakier na pazurkach? :)

    http://kaja-kapuscinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inglot, jak jesteś zainteresowana mogę podać później numer

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz. Masz super styl♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz w takiej stylizacji ! W mojej szafie również dominują tylko te trzy kolory, ale nie narzekam z tego powodu, bo właśnie w nich czuję się najlepiej ;) Poza tym cudowny płaszczyk i okulary. Wpadłam tu całkiem przypadkiem, ale coś czuję, że zostanę tu na dłużej. Pozdrawiam,
    www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś piękna!*.*
    a look bardzo fajny!
    pozdrawiam!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio polubiłam szare stylizacje <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie, oprócz tych 3 kolorów dominują jeszcze mocno granatowe rzeczy, przede wszystkim sukienki. :) Bardzo ładne zdjęcia. :)
    http://agnieszka--wygladala.blogspot.com/2016/01/londyn.html

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! co do ubrań do mam podobnie - 90% zawartości mojej garderoby jest w wymienionych przez Ciebie powyżej kolorach ;)

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W mojej szafie królują wymienione przez Ciebie kolory, choć stam się to zmienić. Świetny blog, na pewno na niego jeszcze wrócę!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zgadzam się z Tobą. Moją szafę też wypełniają dziesiątki ubrań w odcieniach szarości - jest uniwersalna, elegancka i sexy. Czego więc chcieć więcej :) A Ty wyglądasz prześlicznie, pierwszy raz tu jestem i z chęcią zostanę na dłużej!! :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jakość fotek!
    Ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. coś nowego proszę, proszę pani.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też te kolory dominują, chociaż nieraz coś mi odbija i szaleję z kolorami i wzorami : )
    Jesteś przepiękna!

    http://crybb-x.blogspot.com/2016/01/druciak-1.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia, uwielbiam wpisy tego typu!
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjecia, jestes piekna:)
    Co do tych kolorow w sieciowkach to zalezy czy w Europie czy w Polsce...za zelazna kurtyna byl wiele wiele lat duzo mniejszy wybor;) i raczej w skromnym stylu. A zachod zwykle kojarzyl sie z kolorami i odwaznymi krojami, szczegolnie lata 80. i 60.

    Daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń