CHINY

Wyruszyłam w niezwykłą podróż, w przeciągu 3 tygodni zobaczę trzy kraje. Jednym z nich jest kraj kontrastów, pnących się w górę wieżowców- są to Chiny. Mój blog nie jest o podróżach, ani nawet nie zawiera postów lifestylowych, ale sądzę, że takiej okazji, aby Wam pokazać zdjęcia nie można zmarnować! W przeciągu 2 tygodni ukażą się dwa posty ze zdjęciami z różnych krajów. Jakie są to kraje zobaczycie niebawem.

Chiny- państwo znajdujące się w Azji Wschodniej o powierzchni niemal 9 597 000 km^2.
Wielkie terytorium, które wymaga wielkiej podróży. 12 godzin samolotem, przeprawa między Polską, a Niemcami trwająca półtorej godziny, dalej do Hong Kongu prawie pół doby bez zmrużenia oka w związku z tym, że leci się ciągle za dniem. "Jetlag", czyli kłopot z przystosowaniem się do czasu miejscowego, nieprzespane nocy, zasypianie wszędzie, gdzie się stanie. To kilka z istniejących problemów. Z drugiej strony, jak nie kochać Chin? Jestem tutaj kolejny raz, w tym samym mieście- Guangzhou. Moja miłość do tego miejsca nie zanika... "Z głową w chmurach", określenie, które jest kwintesencją zwiedzania miasta. Wszędzie otaczają nas drapacze chmur większe od Warszawskiego Pałacu Kultury, czy Wrocławskiego "Skytower". Miasto marzeń, miasto, które jest przykładem i natchnieniem dla każdego architekta. Miasto, w którym każdy z Nas powinien być. Zapraszam Was na oglądnięcie zdjęć i do przeniesienia się choć na chwile do tego pięknego kraju.


























Share this:

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Wow niesamowite miejsce. Też zawsze chciałam podróżować :)
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zazdroszczę! *.* Jak tam pięknie :#

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite miasto, szczególnie nocą i widoki z góry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś nie ciągnie do Chin, w ogóle tamte rejony Azji nie są dla mnie pociągające. Jednakże piękne zdjęcia i bardzo fajnie prowadzony blog ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiej wizyty! Sama pod koniec roku wybieram się do Azji i nie mogę się doczekać. Oby więcej takich podróży i pięknych zdjęć :)
    Pozdrawiam,
    Elewinaaineire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mnie wręcz przerażało, że w Chinach małe miasto jest wielkości Warszawy... Jak tubylcy reagowali na Twoją urodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywnie. W Chinach panuje moda na bycie Europejczykiem np. farbują włosy na blond, usuwają skos z oka, chcą sie pozbyć wschodniego wyglądu.

      Usuń
  7. Na razie mnie ogranicza budżet, ale gdy tylko będzie większy - lecę (przynajmniej mam taką nadzieję)! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznaję: bezczelnie zazdroszczę i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna podróż, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, super że jesteś tu już kolejny raz! Mam nadzieje, że Chiny trafią u mnie na listę zrealizowanych planów.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis :)
    Choć wyobrażam sobie ze podróż musiała być bardzo męcząca to z pewnością było warto. Z niecierpliwością czekam na kolejny wpis :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń