SYLWESTER- STYLIZACJA




Nowy Rok...

to postanowienia, nowe decyzje, przygody, chęć zmiany.
Ja sama nie mam postanowień, żyje chwilą, pragnę życia spontanicznego.  Mimo, że czasem jest pod górkę wszystko się w końcu stabilizuje. Na nowy rok życzę Wam wszelkiego rodzajów sukcesów, nowych przygód, bycia sobą.

Niżej poranna sesja z moją stylizacją na sylwestra. W nowym roku trzeba błyszczeć, być gwiazdą, dlatego wybrałam ołówkową spódnicę maxi ze srebrnym wykończeniem. Połączyłam ją z czarną luźniejsza bluzką, aby dawała trochę "luzu" w całym look'u.

A jakie wy macie stylizacje?

Komentujcie, obserwujcie bloga!

Szczęśliwego Nowego Roku!


Bluzka: ZARA
Spódnica: ZARA
Szpilki: ZARA
Saszetka: Marc Jacobs















Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Świetnie dobrane elementy stylizacji! Jest Pani bardzo fotogeniczna. :)
    Pozdrawiam, Alicja z
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuj bardzo, ale jezcze na tytuł Pani nie zasłużyłam bo mam 16 lat haha

      Usuń
  2. Ta stylizacja rzeczywiście dodaje Ci lat, ale nie można powiedzieć, że Cię postarza lecz dodaje kobiecości. Jesteś niesamowicie piękna i fotogeniczna. Masz piękne usta i oczy, z pewnością osiągniesz karierę nie tylko wyglądem ale i świetnym stylem i oryginalnością, czego z całego serca Ci życzę.
    Ja podobnie jak Ty nie bawię się w obiecywanki noworoczne i rozpoczynam rok 2016 z jednym postanowieniem: Nie mieć postanowień i żyć chwilą. Spontaniczność jest najlepsza.
    Szczęsliwego Nowego Roku

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja.

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega kobieca, niby prosta, a jednak wyróżniająca się stylizacja. Jestem na tak!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam tę stylizację.

    OdpowiedzUsuń