PROBLEMY 1 ŚWIATA


 Każda Dziewczyna...

powiedziała kiedyś: "Nie mam co ubrać". Co wtedy? Kombinujemy, wyciągamy stare ciuchy, nowe łączymy, z tymi, z którymi nigdy byśmy tego nie zrobiły. Taka kobieca przypadłość. W tym poście pokażę wam, że coś można zrobić z niczego.
  
   Stałam przed szafą. Pustka. Nie mam co ubrać. Załamanie nerwowe. Słońce, ale jesień- sukienki nie ubiorę. Naszła mnie myśl: W sumie czemu jej nie ubrać? Bo złapię wilka? (muszę przyznać, wilk mnie trochę wystraszył). Zrobiłam kompromis. Wyciągnęłam sukienkę i połączyłam z czarnymi spodniami. Wyszła bluzka (nawet ubrania to matematyka- słabo)
*Spodnie+ sukienka= bluzka
O dziwo wyszło, w sumie żadnej filozofii w tym nie ma jednak satysfakcja była.
Dlaczego kocham modę? Właśnie dlatego, że:
Nas wyraża, możemy się nią bawić, możemy łączyć co chcemy. 
To przede wszystkim Nam ma się podobać.  Jeśli nie czujemy się w czymś dobrze, innym ludziom też się nie spodoba.

Niżej wynik właśnie tego połączenia. Dodam jeszcze tylko, że jestem mega zadowolona ze zdjęć, tym bardziej, że robiłam je na somowyzwalaczu, bez statywu....

Miłego oglądania!















 Ps: Było śmiesznie jak biegałam w tą i z powrotem w 10cm-owych obcasach mając 10 sekund, aby zapozować...



























Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Wyglądasz cudownie ;) Nie domyśliłam się, że robiłaś zdjęcia na samowyzwalaczu. Trzeba przyznać, że to sztuka trudna do opanowania pozować w ten sposób w obcasach :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No ciekawe jest to, jak z sukienki w kilka sekund zrobić bluzkę. Szkoda, że ja tak nie potrafię czarować :) Ale też tak mam, że rano to istna katorga, aby się w coś ubrać... Pełna szafa, a ciuchów "brak" :)
    Pozdrawiam http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do lba, mam nadzieję że post pojawi się szybko ;)
    http://evelinaphoto.blogspot.com/2015/12/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnemu we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń