BALMAIN x H&M HIT CZY KIT?




Marzeniem każdej kobiety jest posiadanie w szafie, chociaż jednej rzeczy od projektanta. Nic dziwnego. W czasach, gdzie luksus staje się modny, a instagram jest domeną zasobu twojego portfela, coraz więcej osób pragnie zasmakować tego, czego nie mają.

Balmain-

Francuski dom mody charakteryzujący się swoim kunsztem i detalami. Przepych i pewna forma sztuki zastosowana w ciuchach, sprawia, że Nam kobietom zaczynają się świecić oczy, niczym jak u sroki... Samą marką zainteresowałam się trzy lata temu, można powiedzieć, że była to miłość od pierwszego wejrzenia. Niestety nieodwzajemniona. Biorąc pod uwagę, że ceny wahają się od tysiąca do nawet kilkudziesięciu tysięcy, szybko zdałam sobie sprawę, że mogę niestety podziwiać wszelkiego rodzaju ubrania tylko na moim Tumblr'e.




H&M

"Co kocham w h&m to to, że możemy dać ludziom szansę posiadania czegoś co czasem jest poza ich zasięgiem (...) Może jesteśmy z innych światów, ale mamy dużo wspólnego, oboje wierzymy, że moda powinna być dostępna dla wszystkich to cudowne, że tak ceniony kreator przesyła pozytywną wiadomość dla wszystkich. Mam nadzieję, że będzie to inspiracja dla wielu młodych ludzi" - Kreatywny doradca H&M
W pierwszych dniach ukazania się informacji o współpracy, już spekulowano o przyszłym sukcesie. Dom mody promowały między innymi takie osoby jak: Kendall Jenner, Gigi Hadid, Jourdan Dunn- modelki światowego formatu. "Reakcją łańcuchową" news obiegł cały świat...




.



Po długich miesiącach oczekiwania 5 listopada kolekcja o godzinie 9 (godzinę wcześniej, niż online) ujrzała światło dzienne w Krakowie i Warszawie. Nie minęła zaledwie godzina, a już
 wybuchła fala hate'u ze strony niezadowolonych internautów.









Czegoś tu właściwie nie rozumiem, skoro każdy zdawał sobie sprawę, że jest bardzo duże zainteresowanie  kolekcją, a serwery są za słabe na utrzymanie tak wielkiego przeciążenia ,to skąd te pretensje? Do kolekcji, która cieszyła się tak wielką popularnością, bo była świetna? Czy do samego siebie, że czekałam za krótko? Tak, kupiłam moją wymarzoną kurtkę. Tak, odświeżałam stronę ponad  godzinę. Czy jest to normalne? Nie wiem, ale dla mnie warte zachodu.

Jakie były minusy?
-Nieposzanowanie dla marki. Walające się ciuchy po kilka tysięcy na brudnej podłodze są oznaką braku szacunku i nie zaznajomieniem się z pewnymi zasadami.
-Różniąca się polityka sklepu, a domeny internetowej. Jeżeli na jednym z nich, jest ograniczenie do zakupu jednej sztuki z danego modelu czemu tak zwani handlarze allegrowicze, brali co popadnie i sprzedawali z potrójnym zyskiem? Kurtka za 1,2 tys, a na Allegro 3tys+. Serio?

Kolekcję Balmain uważam za wygraną kolaborację ze wszystkich dotychczasowych w h&m. Mimo paru błędów było to wydarzenie, na które warto było czekać.  










Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne keracje i wzory! Super!
    Ciekawy blog! Dziękuję za komentarz u mnie :* pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja jak dla mnie fajna, najbardziej mi przypadła ta zielona sukienka z głębokim dekoltem. Fajnie też ją pokazała Jessica Mercedes na swoim kanale :) Jak dla mnie H&M powinno być przygotowane na taką falę zainteresowania ;) To było wiadome, że fala ludzi będzie chciała mieć ubrania sławnego domu mody za nawet dziesięciokrotnie niższą cenę niż docelowo kosztują bezpośrednio od Balmain.. ale sam fakt posiadania takiej kreacji zmusza niektórych do zakupu za dwukrotnie wyższą cenę na allegro :/

    Pozdrawiam, Ila :)
    ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kiedy Kendall jest modelką światowego formatu?

    OdpowiedzUsuń